PROGRAM
Now Modhomm3.exe
is in English and only in English...
Don't forget to make a copy of heroes3/data subdirectory, in case you want to
restore the original game...
I'm working on an English, consult the help Sections. Please, If you have questions
use the forum...
We're working on a mod to change the power's creatures and the graphics...
Bruno
News |
02/13/2001
We're working on a new domm version and modhomm 1.5. The multilist is on
beta test but it's working (see the warcraft map)
12/12/2000
Modhomm3 V 1.4. The bug is fixed, now the reinitialisation is running...
We're always working on the multilist.
11/21/2000
Bug :If you will not arrive to
create a new object. You must close and open modhomm3 , the reinitialisation is not working...
Be careful your bmp must be less than eight characters.
11/18/2000
English Pages.
Domm V1.0, with Doom you import your new obj very easily.
Modhomm3 version 1.3:
- Rebuilding obj files with DEF/MSK/TXT.
- And some translations.
Modhomm3 V1.4 (English Version) by Glover & Slaim - 953 ko With Modhomm, you can import and export objects, change graphics, made new graphics, change settings... If you're a mapmaker, you must try it... Make a folders under c:/modhomm3 and install it... Consult the help sections... Compatible with SOD (for the moment). Consult the notice V1.01 (11/18/00) |
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Domm V1.0 - By Slaim - 1108 ko With Doom you import obj very easily - Copy Domm in Domm subdirectory for instance. - Put you objects (obj) in the same folders of doom. - Launch Domm. - Once you incorporate the obj you can remove them Now you have you new objects in your heroes 3. Compatible with SOD, AB and Erathia. |
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lodedit V1.0 par Slaim Only for the Erathia's users. With lodedt you may re-import txt, pcx in Heroes 3. You must install lodedit in heroes3/data subdirectory. Lodedit will incorporate your data in h3bitmap.lod
- Copy 'lodedit.exe' and 'Replace.bat' in heroes3/data subdirectory |
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ModHomm3_BT (v1.1) : by Slaim (in French) Change the cost of the buildings. Ce module sert à faire varier les paramètres des bâtiments de Heroes... On peut modifier le coût en or, en bois, etc... Cette version est également débuguée en ce qui concerne la description coupée de certains bâtiments. |
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ModHomm3_CR (v1.2) : by Slaim (in French) Change settings of creatures... Ce module sert à faire varier les paramètres des créatures de Heroes... On peut modifier le coût en or, en souffre, etc... Pour certaines créatures possédant un sort, on peut en mettre 1, 2 voir même (n) de plus Cette version est également débuguée en ce qui concerne la description coupée de certaines créatures. Correction en ce qui concerne sa compatibilité avec Erathia. |
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ModHomm3_ART (v1.1) : par Slaim (in French) Change settings of the artifacts... You have an automod, so your heroes become ambidextrous. Ce module sert à faire varier les paramètres des artefacts de Heroes... On peut modifier le coût en or, simuler l'ambidextrie... Voire même changer le type d'artefact (Rare, Relique, etc...) Cette version est également débuguée en ce qui concerne la description coupée de certains artefacts. AutoMods : - L'Ambidextrie : par 'Slaim' (28/08/2000) - Badge du Courage : par 'Le Héros Inconnu' (30/08/2000) |
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